Halenur-42 Esranur1 sağlıcakla kavuşun inşallah paşaya dualarımız tüm hamilelere Allah yardımcınız olsun 🥰
Halenur-42 Linam6868 sizin de bitmiş kalmamış 😊 Allah yardımcınız olsun burası böyle sıcakken orası kavruluyordur 😀
kozerr Halenur-42 yok canım ben çatı muayenesi olmadım kendi isteğimle sezaryen istedim doktorum da 38 39 hafta arası tarih belirle alalım dedi
Halenur-42 Zey00 Allah yardımcınız olsun inşallah herşey gönlünüzce olsun sağ Salim alın kucağınıza yavrunuzu 🙂😊
Halenur-42 kozerr 40 haftaya kadar zamanı yok mu ama sezeryan olunca 40 dan önce alıyorlar hep etrafımdan da duydum bir kaç kişiden
Sfnur Halenur-42 aslen karamanliyim 3 yıldır burdayım Selçuklu’da oturyorum vallahi Ali Kemal’e gittim meram tıpa gittim şuan şehir Hastanesi’ne gidiyorum belki karamanda dogurcam 😄😄 hepsini denedim 😄
Halenur-42 Sfnur bende Selçukludayım neresinde 😀 bende 15 temmuza gittim memnun kalmadım şuan şehir hastanesine gidiyorum 😀😀
Neslihnss Son 12 😬 Bayrama kadar gelse de toparlansam diye düşünüyorum ama tık yok annem geldi başımda bekliyor 🤪 Doğum korkum yok ilk gebeliğim şuan doktor gel dese giderim o kadar bunaldım sıcaklardan 😢