FermnGulstn benim doğum sancım ilk belime ağrı girerek başlamıştı.Ara ara belime sert bi ağrı girip çıkıyordu her ağrı girdiğinde kalkıp yürüdüm ama geçmiyordu.Ben adet olacağım zamanda belim ağrır o şekildeydi ağrısı çok şiddetli değildi ama geçmiyorduda gündüz başladı ağrılar akşam duşta aldım geçmedi gecede devam etti karnıma çok az ağrı giriyordu ama belime keskin sancılar girip çıkıyordu.Diğer gün akşama doğruda doğurdum zaten 😇 kasık ağrısıda karnın yere düşecek gibi oluyor benim son haftalarım öyleydi kalkarken yürürken karnımı tutarak yürüyordum karnım düşecek sanıyordum