Didem4957 Kızlar ilk bebeğim olucak çevremde ki herkes bütün bez ve şampuan markalarından kullanan var hepsi kendilerine göre çok güzel diyor memnunuz diyorlar kararsız kaldım :/
YuvarlanamayanPandaa Didem4957 sleepy ve dalin şaşmayacagım ikili oğlumu onlarla büyüttüm kızımıda inşallah
merveklyc Didem4957 E bebeğin kendi markası baby me aldım yeni doğan köpük şampuan içeriği temizmiş ve çok uygun fiyatlı bezi de sleepy aldım 🙂
mutluugizz Kimyasal içerikli ürün kullanmak istemiyorsan mustela gibi bir ürün tercih etmelisin 👍 dalin gibi ürünlerin içerisinde maalesef istenmeyen şeyler var
merveklyc Didem4957 https://www.e-bebek.com/baby-me-yenidogan-kopuk-sampuan-150-ml-p-bae-20076/ Bu canım bakarsan🙂
mutluugizz Didem4957 çünkü içeriklerini okumayı öğrendik artık insanlar araştırıyor önceden koku ve görüntüye aldanırdık
YuvarlanamayanPandaa Didem4957 evet memnunum doğdugundan beri kullanıyorum hiç sorun yaşamadım hatta aile boyu kullanıyoruz çoğunlukla 4buçuk yaşında oğlum sıkıntımız olmadı konak kepek vb
canserko Didem4957 3 haftalığız, prima premium kullanıyoruz . Sızdırma alerji yaşamadık yumuşacık bir bez bi de . şampuan olarak da mustela kullanıyoruz iki günde bir duş aldırıyoruz cok hafif hoş kokulu ve katkısız
canserko Didem4957 ben il de yaşamama rağmen yoktu ama belki evzanelerde olabilir ben bakmadım direk netten aldm ama şampuanı e bebekte vardı sanırım pişik kremi bebe yağı vs olmuyor diye biliyorm