Uzun süredir akıntı sorunu yaşıyordum başlarda hafif sarıydı ama şimdi koyulaştı ve bazen süt kesiği gibi geliyor bazende siyah leke geliyor gebeliğimin 27. Haftasındayım doktorum GYNO MAX XL diye bir fitil verdi ama C kategori bir ilaçmış. Aranızda bu ilacı kullanan var mı acaba? Hiç bebekte yada kendinizde bir yan etki gördünüz mü?