BurcinC suni aslında senin çekmen gereken kasılma. Ekstra acı vermiyorlar. Banada verildi sancılarımın artmaya başladığı sırada bebegimin kalp atışı 100 'ün altına düştü diye kesildi. Gerçi benim acı eşiğim yüksekmiş ama malasef sezeryan olmak zorunda kaldım. Neyse önemli olan bebeğimizi sağlıkla kucagimiza almak. O zaman gelince tek düşüncen bebeğin sağlığı oluyor. Hayırlı doğumlar dilerim. Korkmana hiç gerek yok.