Ben 5 gün önce doğum yaptım. Doğumhanede evrak doldurttular bana. ebe gerekli durumda Sezaryen e alınmama onay veriyorum diye imza atıyorsun dedi..eşim doğumhanenin dışındaydi. Anlattı işte normali deneyeceksin olmazsa Sezaryen olur filan diye. Özelde doğum yaptım. Ama kayinvalidem bundan 30 sene önce eşi kendini hastanede bırakıp eve gittiği için ve imza alınamadığı için Sezaryen e alınamamış çok zor ve dikişli bir normal doğum olmuş. acaba devler hastaneleri hala böyle mi