Merhabalar, 27+5 haftalık hamileyim. 1 aydan fazladır kaşıntılarım vardı. 28 Mayıs’ta karaciğer enzimleri ve safra asidi değerlerine bakılmıştı ve tamemen normal çıkmıştı. Kaşıntı geçmeyince bugün tekrar bakıldı karaciğer değerlerim şu şekilde çıktı
ALP: 156
AST: 141
ALT: 321
Safra asitleri değeri henüz çıkmadı onun çıkmasına 3 4 gün varmış. Doktorum kolestaz olduğunu söyledi ve gastroenterolojiye yönlendirdi. Yarın sabaha randevu aldım.
Sizlerden bu durumu yaşayıp süreci olumluya giden var mı? Çok korkuyorum şu an 🥺