Doktor kriz geldiği gibi 2 tane parol yut demişti. Zaten acilde vurulduğun ağrı kesici de 2 parola eşitmiş. Ama hiç yapmadım ben çok nadir ilaç aldım hep yattım uyudum tülbent sardım soğuk duş aldım ve buz tuttum şakaklarıma ve gözlerime. Bende auralı migren var geçici görme kaybı yaşıyorum sonrasında şiddetli baş ağrısı geliyordu. Bazen sadece görme kaybı yaşıyordum ağrı hafif oluyordu. 3 tane Pamuğa karabiber ve kolonya döküp şakaklarına ve alnını ortasına koyup tülbentle sarıp uyu. Geçmesini bekle. 11+5 iz bugün ve hiç geçmeyeceğini sandığım migren 2 haftadır yok. Bir de maden suyu içtim hergün. Mineral eksikliğinden kaynaklıdır diye çünkü ağrı geldiğinde inanılmaz bi susuzluk yaşıyorum ne kadar su içsem de geçmiyor ağız kuruluğum. Maden suyunu düzenli içtiğim zamanlarda migren krizini daha az yaşadığımı farketmiştim hamileliğimden öncede maden suyu tüketmeye çalışıyordum sürekli