Merhaba kızlar benim son regli tarihime göre bebek 7+1 günlük fakat bugün doktora gittim ve doktorum 5+6 olarak görüyorum kese büyümüş şekil bozukluğu yok ama bebeği göremedim bu haftalarda bebeği görmemiz gerekirdi dedi sizin başınıza da böyle birşey geldi mi tedirgin oldum