Bugün kontrolde bebeğin henüz tam aşağıda olmadığını söyledi. 16 Temmuz son gün görünüyor, o zamana kadar nasıl iner, o gün yatış vereceğini alttan muayene edip normal yapabileceğini görürsem suni veririm dedi. Bu şekilde doğuma giden oldu mu aranızda ? Aşağı inmesi için neler yapmam gerekiyor