Pelinssoglu Merhaba , 16+2 günlük hamileyim ama ultrasonla bakıldığında 17+3 çıkıyor. Hareketlerini henüz hissetmiyorum ve endişeleniyorum bir şey mi oldu diye. Siz kaçıncı haftalarda hissettiniz benim ilk hamileliğim 🙏🏼
Nesityyy Pelinssoglu canım ben 22 haftalık oldum şimdi başladım biseyler hissetmeye pit pit diye ☺️merak etme daha erken hissetmek için ☺️❤️
Seliner Pelinssoglu 18-19 gibiydi. Endişelenmeyin daha var ve ilkler zaten çok hafif bazen fark edilmiyor bile 🥰
Hiraumut Pelinssoglu kuzum korkma bende senin gibiydim geç hissettim çok korkuyordum bnm de ilk gebelik. Bende 20. Haftada hissettim. Sıkıntı yapma kendine hissedersin.
Pelinssoglu Nesityyy ultrasonla ölçümümü doğru haftayı gösteriyor yoksa son adet tarihim mi ben hiç bilmiyorum 😢🙏🏼
Nesityyy Pelinssoglu canım normalde benim ultrasonda 1 hafta ilerde bebek ama son adet tarihini baz aldı doktor.. ☺️
Pelinssoglu Nesityyy o zaman hareketlerini hissetmeme daha var 🥲 stres yapıyorum acaba bisey mi oldu diye düşünüyorum sürekli. Birşey olsa hissedilir mutlaka ama işte ilk gebeliğim 🥲
Nesityyy Pelinssoglu canım stres yapma hiç daha zamanın var ☺️benimde ilk gebeliğim bende düşünüyordum nezaman hisetcem diye bebeğimi ama yeni yeni başladım ☺️❤️içini ferah tut ❤️
Nesityyy Pelinssoglu ne demek canım Allah sende de razı olsun ❤️Bide benim ilk hareketlerim söyledi içimde bisey gidikliyor beni gibi hisettim sonra pıt pıt biseyler hisettim ☺️2-3 hafta içinde hissedersin sende ☺️❤️