Ebrukarayali Merhabalar hemen hemen 34 haftalık olduk . Ama isim konusunda çok kararsızız. Ilk kızımın ismi Dünya ona uygun pek isim bulamadık. O yüzden hosumuza gitcek bi isim arıyoruz. Yardıma ihtiyacım vaaaar . Aklımızdaki isim Lina. Sizlerden de fikir bekliyorum 🥰
Olyb Ebrukarayali Dünya çok güzel, zarif bir isim 🥰 Lina ismini ise pek sevmem, özenti bulurum. Dünya’nın kardeşine daha farklı bir isim yakışır bence. Mevsim - Deva - Şimal gibi isimler yakışır 🌸
Didemmmmm Ebrukarayali Liva 💕Tanem 💕 Laren 💕Vera 💕Ladin 💕Dora 💕Neva 💕Lila 💕Arsima 💕Masal 💕Loya 💕Lara 💕Minel 💕Asya 💕Dünya 💕Pera 💕Asel 💕Hena 💕Ayliz 💕Larin 💕