Bloggeranne_93 Kızlar 12. Haftamdan beri hıc aksatmadan yürüyüs ve spor yapıyordum suan 33. Haftamdayım ama sıcaklar benı mahfettı asla cıkıp yürüyemıyorum hızlı kılo almaktan korkuyorum sizde durumlar ne ?
Yazderyasi Bloggeranne_93 bende akşamları yürüyüş yapıyorum ama sporu bıraktım. Gebe kalmadan önce yapıyordum evde kendimce. Şimdi korkuyorum yanlış hareket yaparim diye