3 ekim görünüyor. Ama Eylül 17 gibi mecburi sezeryan olacağım sanırım 🤷🏼♀️ Bebeğimin eşi Rahime yakınmış doktor büyük ihtimal sezeryan olcak dedi. Hemen hemen her şeyimiz hazır bizim. Sadece kendi ihtiyaçlarım kaldı. Lohusa gecelik takım sütyen külot vs. 28.haftadayız daha onlarda alınır zaten yavaş yavaş