Dskaya Merhaba kadınlar, 2.aydan itibaren karnım belirginleşmeye başladı herkes 4.aydan sonra diyor ama bendemi anormal bir durum var?sizde bu durum nasıl oldu bilgi verirseniz endişelerim kurtulucam
Boncuk123 Dskaya her gebelik aynı değildir. Kimisinin 7 aylıkken bile çıkmıyor. Yapınız ile alakalı bir durum. Sağlıklı bir şekilde kucağınıza almanız dileğiyle 🌸🤲🏻
Semanurozgan Dskaya ben şu an 9+4 haftaligim inanır mısın benimde karnım çıktı hemencecik o kişiden kişiye göre değişir bence
1Tubii Dskaya herkeste farklı oluyor bu. benimde 2 ayda belirdi hemen 9 haftadan itibaren tüm pantolonlarım sıktı belden kapanmadı şuan 16 baya baya belirgin yani. Belirgin olması yada olmaması bebek küçüklük yada büyüklükleri alakalı değil annenin yapısıyla alakalı. Gebe değilkende aç karnıma dümdüzdür 1 bardak su içerdim fırtlardı dışarı iç karın yok demek bende hemen çıktı dışarıya bebekte zaten. tahmin ettiğim gibi oldu 6 aydan sonra nolurum çok merak ediyorum. 🤣