DilekGursoy HicranKzn benm bebiş makat gelişliydi mecburi sezeryan oldum 39+2de iğneyi yaptılar yatırdılar faln her şey iyi güzel bebeği çıkartamadılar galiba yarım saat boyunca her şeyi hissettim duydum bi ara doktor kafası yukarda ondan zorladı dedi karnıma bastırdılar falan acımıyor diyorlar ama Gaye’ye acıdı yani inşallah sizin öyle olmaz bebek doğduktan sonrada yarım saat bişeyler yaptılar karnıma anlamadm doktorlar ter döktü resmen ben bilsem tümden bayıltın derdim çok zordu benm doğumum😒😒😒🙄