Merhaba, 26 hafta 3 gündeyim dün şeker yüklemesi yaptırdım. 75 gram glikozu içtikten sonra kan şekerim 40lara düştü. Hipoglisemiden şüphelendi doktorum. Dahiliyeye yönlendirdi tokluk şekerimde 81 çıktı. Benim gibi hamilelikte şeker yüklemesinde şekeri düşen oldu mu? Bu süreçte neler yapıldı?