Symhm Kızlar nisanım geldi ama sancim yok 1 cm açılma var dedi ebe. Benim gibi olup ne zaman doğum ypan ver
HalimeAhmedova Symhm benimde bugün nişanım geldi cnm ama hiç ağrım yok sadece benek ara ara toplanıyor
Geencanne Benimde bugün nişanım geldi 2 gibi ala açıklık ne durumda bilmiyorum 40+3 üm doktora gitmedim nişan için gelmene gerek yok demişti siz gittiniz mi acaba o zaman mı baktılar açıklığa
Symhm Aynen ben gittim doktora teksas oldum sabah gördüğümde 1 cm açıklık var demişti. Nst de sancılar çıktı. Suyun gelirse sancin çoğalırsa o zamn gel demişti doktor