Almilamom Kızlar bebeğimin kıyafetlerini yikiyorum kurutmaligim yok suan dışarıda ipe mi assam icerde salonda koltuğa serip mi kurutsam sizce?
BelisMelis41 Almilamom ben hiç dışarıya asmadım kuş gelir pisler yada mandal ızı olur dıye kurutmalıgıma asmıstım ama yok ise koltukta kurutmak daha mantıklı geldi bana siz bilirsiniz yinede
Bulutsevdasi Almilamom açık havada daha iyi kurur. Toz almayacak bir yere asabilirsin. Asmadan once ipi silersin. Yerleri yıkarsın toz kalkmasın diye. Bence o şekilde yap derim. Güneşte kuruması daha sağlıklı
milena11 Almilamom dışarı asma yoldan toz toprak geliyor. Manyağın biri bişe silkeler anlayışsız insan çok. Ütü yapsan bile geçmez peteklerini sil onların üzerinde kurut
Krtalzyn Almilamom hava sıcak dışarı as küçücük parçalar zaten hemen kurur çok bekletme kurudukça al içeri
Shzdgn Almilamom Dışarı as güneşte kurusun daha sağlıklı ama temiz olsun asacagin yer toz almamasına dikkat et