llFatma Merhaba, TSH : 2.091 Serbest T4: 0.90 Serbest T3 : 2.93 sonuç çıktı normal mi bilgisi olan yazabilir mi? Bir de TSH kaç ile kaç aralığında olması gerekiyor normalde bilen söyleyebilir mi?
Hevidar47 llFatma gayet normal değerleriniz ben dün gittim doktora doktorum bana 2 ile bir buçuk arası olması lazım dedi
llFatma pikachuu Sistemde öyle diyor da doktor 2-2,5 arası olması gerekiyor dedi.Kime inanacağımı bilemedim Sisteme mi doktora mı:(
Duygu_aslann llFatma canim hamilesin sanirim hamilelikte sınır 2.5 bunun ustunde olanlara ilac baslatiilir.Normal yani gebe olmayanlarda ise 4.5 5 normal kabul edilir. Senin gayet normal
TURNAA Gebelikte 2,5 in altında olması gerekiyor doktorum söyledi benim 3.24 çıktığı için ilaç kullanıyorum düşmesi için