cocoblog canım geçmiş olsun. Ben de 16 da oldum. Ben çalışmıyorum ancak doktor 1 hafta sonraki kontrolde benim için artık her yönüyle normal bir gebesin, tatile de git denize de gir demişti. İşlemde dikişin atıldığı yet sanırım durumu etkiliyo. Çünkü bazıları dikişten sonraki tüm süreci yatarak geçiriyor. Gerekli görseydi yeniden rapor verirdi diye düşünüyorum.