Olbamed ne biçim özel hastanedir anlayamadım hayatımda ilk defa öyle özel hastane gördüm. Hem iğrenç bir kalabalığı var hem de ilgisiz doktorları. Ayrıca aynı paraya 50–100 fazla verip özel klinik de gidilebiliyor. Mersin de Özgü Keskin Yılmaz doktorumdu ve şahaneeeeeeydi.