Oglm_0212 bebiş ne kadarlık? Annelik nasıl gidiyor? 28+2deyim ben, çalışıyorum, akşamları pertim çıkmış vaziyette uyumaktan başka bir şikayetim yok 😌 çok şükür en başından beridir ne bulantı-kusmam, ne aşermem oldu, karnım büyümese hamile olduğumu bilmeyecektim. Bu yüzden oldukça keyifli bir hamilelik geçiriyorum, herkes son ay fikrin değişecek diyor ama şimdilik hamileliği o kadar sevdim ki kesin özleyeceğim diyorum 😅 postu görünce demek özleyenler de varmış gerçekten dedim biraz mutlu oldum 🥰