cinardefnemoms melissannesi ben bıçak yüzük falan denemedim. Küçük çocuklara sorun onlar bilir derlerdi hep . Oğlum var 21 aylık ilk hamile olduğumu öğrendiğim de kağıda kız erkek yazdım önüne koydum. Kızı seçti iki kez yaptım yine kızı seçti. Ve kızım geliyooooorrrrrrrrrrr oğlum bildi 🥰
poyrazinannesi3547 melissannesi ben cinsiyeti öğrendikten sonra denedim tutuyomu diye öylesine eşim yastığın altına bıçak makas koydu birde ipe iğne takıp karnıma koyduk🤣🤣😂 internette vardı bunlar çıktılar ama zaten doktor Yüzde 90 erkek dedi ben yinede gtcem 3 hafta sonra emin olalım diye
Reyyankus cinardefnemoms aycok ilginçmiş benimde 25 aylık oğlum var. Yaptırsam mi ne😂 eğlenceli olur.☺️
melissannesi cinardefnemoms aaa bak bunuda ben ilk kez duyuyorum . Bizde ısrarla göremiyoruz herkes bana bişiler deniyo maks bıcak vs hep erkek cıktı bakalım tutacakmı bu sefer🤨☺️
melissannesi poyrazinannesi3547 ☺️ Dmi bazısı var ısrsrla denk gelen bende mesela hiç tutmaz aksine tersi olur😁
poyrazinannesi3547 melissannesi Rabbim hakkınızda hayırlı olanı nasip etsin inşallah😊evet tutmayablyor bazen
Selin12- melissannesi eğer cinsiyetini saklıyorsa o büyük ihtimalle kızdır benim iki cocugumda da aynı oldu ikiside kiz erkek bebekler cinsiyetini gösteriyorlar erkenden
Reyyankus cinardefnemoms 15. Haftada ilk yüzde doksan kız dedi soonra bacağını kapatıyor birşey almayın bekleyin bir ay sonra tekrar bakalim dedi emin olamadı sanırım.☺️