Giizem Ah canım ah aynısını bende çekiyorum kaşıntı akıntı yanma deli oldum resmen sirkeli sular vs yapmadigim kalmadı geçmiyor bugün acile gittim tekrar tahlil yaptılar enfeksiyon var hala tekrar tek kullanımlık toz verdiler p.tesi kadin doğuma kontrolum var gidicem mantar enfeksiyon için krem vs tedaviyi o versin dediler mantar enfeksiyonu bebeğe zarar vermiyormuş canım ama idrar enfeksiyonu da varsa sende o veriyor dikkat etmek gerekli takip ettir sürekli mantar enfeksiyonu da normal doğumda kanaldan geçerken bebeğe bulaşma oluyormus som haftalarda onemli o zaman zaten tekrar tahlil yaptırırlar 🤰💙 bakalim p.tesi doktor ne dicek sanada yazarim canım insAllah Seninki de gecer tez zamanda