Tıpta cemile hocaya randevum vardı. Özel muayene için öncelikle randevu aldım randevu günü vezneye ücretini ödeyip muayene odasına ismimi yazdırıp sıramı bekledim. Sıra gelince öncelikle odasında görüştük tek tek her şeyimi sordu ben ve eşim kafamıza takılanları sorduk güzel bir şekilde bilgilendirdi bizi daha sonra ultrason odasında bebeğimize baktık onda da detaylı bir şekilde bilgilendirdi. Nasip olursa doğuma da inşallah cemile hoca ile olmasını istiyorum gitmeyi düşünenler varsa paylaşmak istedim 😊 selametle..