Başından beri yaşıyorum özellikle ilk aylarda nabzım 140 lara çıkıyordu. O dönemde tahlil yaptırdığımda crp yüksekliği oluyordu , idrar tahlili sonucu da idrar yolu enfeksiyonuna yönelik ilaç kullandım . 29 haftalık oldum, Şimdi de hala içimdeki fenalık hissi devam ediyor aynı şekilde nabzım da yükseliyor. Tansiyonum genelde 10-6 civarı . Kalbim sanki boğazımda gibi hissediyorum 😊