Kızlar merhaba. Haziran 3 nde necati hocaya gittim ve 2 hafta sonra şeker yüklemesi için gel dedi 2 hafta önce gittim hoca yokmus bir sonraki hafta da olmayacak dediler şimdi mhrs üzerinden hiç randevu açmadı ve ben defalarca gebe polikinligini aradim kimse açmıyor cevap verilmiyor telefonlara 3 gundur geçen gittiğimde başka doktordan randevu alamadım dolu denildi acaba hoca bu hafta orada mi bilgisi varmi ? 😔