Minikpandaa Güzel anneler ben bugün 16. Haftaya girdim ve sürekli kasıklarda falan birden bişeyler hissediyorum ilk bebeğim ama nasıl bi his bilmiyorum acaba bebek mi hareket ediyor batma dedikleri bu mu oluyor bilmiyorum
derya46 Minikpandaa bnm de öyle oluyordu suan arada bir oluyo enfeksiyondanda oluyormus ama idrar tahlili de verdim bi sikinti cikmadi cok şükür bol su ic
Minikpandaa derya46 canm İnan zaten kendime şaşırıyorum içtiğim suyun haddi hesabı yok balık gibi oldu yavrucak 😄normalde öyle değilim hiç su içmesem de aklıma gelmezdi