Merhaba kizlar bebeğime 12 haftalık hamileyim. Ikili test yaptırdım bugün. Şimdiye kadar iki vitamin kullandığım için doktor kızdı biraz ve sadece bir vitamin kullanmamı söyledi bugün. Ama ben kafama göre kullanmadım. Baska bir doktorun kontrolündeydi. O yüzden şimdi içim içimi yiyor bebeğe bişey olur diye. Benim gibi yapan var mi ya iki vitamin kullanip sorun olan ?Kullandığım vitaminler; folactive ve imom latte.