Merhaba tecrübeli anneler size yenidoğan bebeğimin burun tıkanıklığı hakkında ne yapmam gerektiğini soracaktım ☹️ Kızım 15 günlük dün geceden beri burnu tıkalı günde iki kez aspire ediyorum ve serum fizyolojik damla kullanıyorum her emzirmeden önce. Ama asla geçmiyor hafif bir öksürüğü de var dün gece asla uyumadı şimdi de derin uykuya dalmakta güçlük çekiyor. Napacağımı şaşırdım nefes alırken zorlandığını gördükçe ağlayasım geliyor 🥺 başka ne yapabilirim? İnternetten baktığımda burun tıkanıklığı çok büyük sorun yazıyor gerçekten çok endişeleniyorum