Rumeysa46 Son 24 günümüz sevgili Annelerim 1 haftadır çekiyorum çok yoğun kaşıntım var her yerim yara oldu benimle aynı şeyi yaşayan ve rahatlama yöntemini bilen varsa lütfen fikirlerini paylaşabilir mi?
derya46 Rumeysa46 bnmde kolumda vardi eczaneden bioderma atoderm ve losyon verdiler gecti cok şükür dus jeli kullanma birde sivi sabunlarda yapiyor