Mrb kızlar..ben 12.haftalik hamileyim 2li tarama için bugün doktora gittim.doktor anarmal gitmeyen durum görüyorum dedi bebeğin ensesinde ödem var dedi 5.6 çıktı down sedrom değil dedi burnu iyi dedi beni prof.doktora yonlerdi acil bir şekilde ne olucak peki dedik biyopsi olucaksin dedi bebeğin eşinden parça alınacak dedi..ama son kariri bugün ki gideceğimiz prof.karar vericek..benim anlaticagim benim gibi durum yaşayan varmı sonuçlar ne peki?? lütfen yardımcı olur musunuz..