Aylin34 canım hiç utanmana gerek yok ben bebek hemşiresiyim doğumlara vs giriyordum o an ebeden tut doktora hasta bakıcıya herkes senin bir avazda kurtulmanı istediği için orana sadece bebeğin kafası göründüğünde bakıyorlar onda da bebeği çıkmasına yardımcı olmak için utanma hiç 😊