Deletedmom9823 SansliAnne yaptırdığımda çok hoşuma gitti ama geçince kirpiklerim dökülmüş gibi hissettm bidaha yaptırmadım😀
oyku27 Kızlar hamileyken zararı yoksa bnde yaptırırım blr de saç boyatmak istiyorum ama daha 12+5 deyim