SevdenurTirasci Selinnar benim 1aydır anlaşılıyor hamile oldugum 15+4 haftalıgım toplamda 6kilo aldım :))
Cansu10 Selinnar bende 16 haftalığım dar birşey giyince kendini belli ediyor artık kimisi normal göbek sanıyor 😄
Tugbamete Selinnar benim henüz 13+3 çıkmadı doktor 2 3haftaya başlar artık büyümeye dedi 😊😊 henüz 1 kilo aldım.
IlaydaOrhanKopuz Benim zaten normal de de biraz göbeğim var hala aynı sadece göbeğimin altına dokununca semsert çıkan bi karnım yok merak ediom ne zaman çıkcak diye bende 16+3 haftalık bebişim
ErsinazYlmaz Bende 15+2 olduk cok sukur gobuş artik ortada boyum kisa belki ondan belkide 54 kilo olduğumdan dir ama kilo verdim kusmadiğim halde ama doktor problem deil dedi biz bu aylardan sonra alicaz heralde 🤰🏻🙏🏻
Sinem35 16+5 benim de hafiften çıktı hamile kalmadan önce 42 kiloydum genetik bende zayıflık var şimdi 46oldum ama yapışık bir şey giymeyince belli olmuyor göbek yine de o kadar çok
Secily Selinnar 14+3 hiç karnım çıkmadı ama zaten ayva göbekliydim hala öyle duruyor toplamda da 1 kilo almışım o da yanaklara gitti zaten🙈