Deletedmom93428 cerentskn evet tok içmen lazım diye biliyorum aç karnına miden tabi bulanır kız 😁zaten mal hapı giib kocaman hap🤮🥴
Deletedmom93428 Deletedmom93428 mal hapı derken hayvan olan maldan bahsettim inek falan sonra linç yemiyeyim de 🥴😁
ebruzb cerentskn ben de kullanıyorum ama tok karnına kullanıyorum belki aç aldığınız için bulantı yapmıştır 😳
Fatma_7 cerentskn tok içeceksin. Bulantın geçmediyse evet bulantıyı tetikliyor hele ki yutarken kusacak gibi oluyordum
DefneRana Sevgiasma yemeğin hemen başında al dedi doktor bana ilk bebeğimdede öyle kullandm o zamn da başka bir doktordu oda öyle demişti 🤔
myylittleebabyy cerentskn Eğer aç karnına içtiğinde mide bulantısı yaparsa tok karnına iç demişti doktorum. Ben de kahvaltıdan sonra içiyorum. 🙂