Merhabalar bilgisi olan lütfen görüp geçmesin bakar mısınız 2 gün önce şeker yüklemesi yaptırdım ve yüzde 50 yüksek dedi dahiliye doktoru insüline başlattı 2 gündür insülin kullanıyorum diyetisyene gittim oda liste verdi onlara uymamı söyledi ama ben doymuyorum yani öyle aman aman yiyen bir insan değilim ama beyaz ekmegi kkesince ve istedigim gibi yiyemeyince doyurmuyor beni 😔 deneyimli anne adayları yada annelerden benim nasıl bir yol izlemem gerekiyor şuan 29 hafta 6 günlük hamileyim son 2 ayım kaldı doguma kadar insüline devam edecegim bu konuda hiç bir bilgim yok lütfen bilgilendirme yapar mısınız bu arada ultrasonda 27 haftalık olmam gerekirken 30 hafta 6 günlük çıkıyordu ondan doktorum şeker yüklemesi yaptırdı