Zeynebinannesi1 gebeligimin ilk zmanlarinda pozitifti ve bebeği aldırmam gerektiğini söylediler bebekte risk oluşturuyor diye bende bu virüsü ne zman geçirdigimi anlamak için avidite testi verdim ve sonuç gebelikten 3 4 ay önce geçirdiğim ortaya çıktı buda bebeğime bir zararı olmadığını söyledi kendi doktorum. Yapilan ikili testler ayrıntlı ultrasonlardada bir problem çıkmadı çok şükür. 35. Haftaya giricem sabirsizlikla bekliyorum oglumu💙