4,5 haftalık gebeyim dün çok kasık ağrım oldu ilkten pembe sonra kırmızı kan geldi hemen gözüktüm kanı kesmesi için iğne vuruldum gelen kan kahveleşti ve çokça azaldı vajinal bölgeden kontrol etti hala bebişim gözükmüyor tekrardan gebelik testi istedi kandan fakat ilkten kan tahlilinde 1128 olan sonucum 870 e düşmüş böyle durum yaşayanlar var mı doktor kontrolündeyim