Merhaba kızlar öncelikle güzel birgün olsun hepimize 🌺
yine birgün kafamı karıştıran sormak istediğim birşey var bebeğim için internetten mustela avokadolu şampuan aldım barkod kontrolü vs yaptım hepsi kayıtlı çıktı sorun şu az bi miktarı alıp gözüme sürüp yıkadım çok çok az minik bi acı oldu ama göze birşey kaçmasına benzer hemen geçti deneyip böyle birşey deneyimleyen var mı ?