Son 57 olduk kizlar 31 + 6 yiz. Odasi tamamlandi kiyafetlerde yikandi utulendi bebek arabasi , besigi, babynes, kanguru ,küvet gibi eksikleri kaldi cogu hediye alincak diye bekliyoruz bakalim sizde hazirliklar nasil gidiyo ? Cantasini hazirlayan varsa neler koydunuz bu hafta eksikleri alip bende hazirlamak istiyorum