Okaradeniz
Arkadaslar merhaba bugun detayli ultrasona girdim ve bebegim bir kac gun geriden geliormus ve kol ve bacaklari normalden kisaymis:( doktor sag uterusta centik oldugunu ve bebege yeteri kadar
Kan gitmedigini soyledi. 26.haftadan sonra bu tarz durumlarda preeklemsi ve gelisme geriligi olabilecegini ya da beyinde su toplamaso gibi sorunlar olusabilecegini soyledi.Yakindan takip edilmem gerekiyormus.Tup bebek bebegim. zaten cok stresli bir surec gecirdik.Dualarinizi bekliorum umarim bebegime bir zarar gelmez. ayaklarim da 22.hafta olmama ragmen cok sisiyor bir nedenden kaynakli olabilecegini hissediordum umarim sonunan kadar Rabbim saglikla getirir.Benim durumumda olanlar varmi neler yaptiniz?