1PrensAnnesi Kızlar benim paşam 15ocaktan sonra doğacak ve büyük ihtimal sezaryenle gelecek sorum şu sizce erkeklerde KOVA burcu mu daha iyi OĞLAK burcu mu Oğlumun doğum tarihini ona göre ayarlicam belki komik ama cidden benim için önemli bi konu dalga geçmeden ciddi yorum tica ediyorum?
burcuburcu 1PrensAnnesi ayyy kesinlikle oğlak canım kova erkeği çok sorumsuz oluyo iki kişi tanıyorum kova erkeği ikiside ailesiyle alakasız sorumsuz insanlar
GkeCanKaran 1PrensAnnesi ikisinde de çapkın olacağı kesin ama 😁 burçlardan iyi anlarım. Bnde aslan burcuyum diyodum cocugum olursa aslan burcuna denk getircem😁 ki öyle oldu ağustos başı kısmetse ☺😁
Sedafirat 1PrensAnnesi oğlak inatçı oluyor canım ama kovanin özgürlük düşkünlüğünden daha iyidir yani
Beyzateo Oğlak daha iyi. Benim oğlum da oğlak olacak inşallah 🙏🏻 Kova özgürlüğüne düşkün olur. Oğlak da inatçı olur diye biliyorum bu arada
Icot Beyzateo esim oglak 🙂 inatçı ama duygusal ve coook düşünceli cok zeki ayrıntıları çok onemser ve hesap cok yapar hesaplari hep kâra gecirir bizi 🙂 tek sikinti inadı 🙂) kizim normal dogum zamaninda gelseydi babasi gibi oglak olacakti ama sezaryen olunca yay oldu 🙂
Beyzateo 1PrensAnnesi aminn inşallah 🙏🏻Benimki de ocak başı oğlak olacak ama inşallah aralık sonu olup da yay olmaz😄
1PrensAnnesi burcuburcu ciddi mi😳 ay sorumsuz olmasın paşam babasıda bende öyle değiliz çatlarız valla
1PrensAnnesi GkeCanKaran demeee🤣 çapkın demeeee🤣 ben çok kıskancım nasıl paylaşcam oğlumu ellerle Allah sizinkini gönlünüze göre vermş oh ne güzel sağlıkla gelsn❣
Charlotte Erkek kardeşim oğlak, anneci duygusal aşırı aşırı derecede inatçı kendi bildiğini okur titiz düzenli, ama sinirli bir yapısı da var.
1PrensAnnesi Charlotte şuan yazdıklarınızdan en en en tatlışı anneci olması☺ Sanırım oğlak beni fethetti❤ Teşekkürler 😊
1PrensAnnesi Beyzateo yayın bitmesine az kaldı diye biliyorm ama o kadar beklermi bebişinz bilmem☺ Yaylar çok zor çocuklar onları iyi bilirim
Ozlenenclk Beyzateo neden yay olmaz benim kızımda oğlak olcakdı erken doğdu yay oldu kötümü yay burcu
PrensessKizim Oğlak erkeği baya zor oluyo yanlız eşim ve abim ikiside çok inatçı dediğim dedik sinirli çabuk parliyolar çok zor karakteristik özellikleri 🙄
Sevil Bende oğlak kova ikisinden biri olcak oğlum ama eşim kova çok memnunum huyundan ev erkeği sorumluluk sahibi derler kovaya ama bilmiyorum
1PrensAnnesi Sevil öylemi☺ Sorumsuzluk çok oluyo demişti az önce biriside demekki size iyisi gelmiş maşallah💕
zanimo Sevil benim eşimde kova evcimen sorumluluk sahibi sabırlı titiz biraz da inatci 😬 oğlumda ya oglak olacak ya kova bakalım 😍😍
GkeCanKaran 1PrensAnnesi amin inşallah ☺ Burçlar bazen tutuyor evet ama bazende yetiştirmeye bağlı canım. Bnm abim kova ve sorumluluk sahibi huyuda cok iyi anlayışlı fedakar.annemde oğlak çok inatçı olurlar erkeğide kızıda cnku dediğim dediktir kafası dik yani 🙂 hayırlısı ile kucağına al inşallah☺🙏
1PrensAnnesi Beyzateo bekler inş bekler ☺ Daha varmış yaya nazaran bencede oğlak daha iyi olur yay çok zorlu bi burç çünkü
1PrensAnnesi GkeCanKaran haklısın aslında ama yinede o dik huyları tutuyo mesela oğlakta inat yengeçte duygusallık koçta liderlik gbi evet yetşmede çok alakalı ama bunlar çıkmaz bitmez huyları💙tanıdğm hiç kova erkeği yok oğlakta bitane o yüzden sordum herkese❤❤❤