Tkr doktor kontrolünde olduktan sonra sıkıntı olmaz canım.Ben 10 yıldır kullanıyorum ilk 25 mg ile başlamıştım uzun yıllar kontrole gitmedim en son gittiğimde 75 mg yaptılar yine uzun yıllar kontrole gitmedim ama sonra hamile kaldım düşük yaptım o zaman tekrar bakıldı 3.50 falan çıktı sonucum yüksek dedi doktor 100 mg yaptı sonra tekrar hamile kaldım şuan bir sıkıntı yok kullanmaya devam ediyorum 0.89 şuan devam edelim bu ayarda dedi doktor