Tkr bende yıllardır kullanıyorum hamilelikte 4 küsürata yükseldi dozda yükseldi şuan stabil sabit ilerliyoruz bi sıkıntı yok ilaç kullandığın sürece allahın izniyle bişey olmaz hatta yeni hastaneden geldim kan vermiştim sonuçları bekliyorum yükselmediyse 50 ile devam etcez