Nurayselvii Kızlar doktor %80 erkek dedi ama hemen kıyafet hazırlığına başlama dedi bir dahakine tam belli olur sizce sizin tahminlerinizi alabilir miyim  https://imgyukle.com/i/Qi9NI
poyrazinannesi3547 Nurayselvii https://resimyukle.io/r/dFOUfMDTTX banada 12 +5 te erkek dedi doktor ama 15 16 olunca tekrar başka doktora gtcem emin olmak için aslında erkekte çok yanılma olmuyo diyorlar ama nasip tabiki alışveriş için 20 haftalıktan sonra düşünüyorum tabi parça parça almak daha iyi olur çok zorlamaz
YuvarlanamayanPandaa Nurayselvii sen adet tarihini baz al bir iki gün ileri geri bir hafta falan oluyor zamanla düzeliyor tamamlanıyor sen 14+2 hamilesin kuzum
Nurayselvii gulcecece genelde kese yuvarlak olunca kiz virgül şekli olunca erkek diyorlar canm ama erkek gibi