123anne- İnstegramdan Artu çikolatadan çikolata yaptırdım o kadar kötü ki tadı ve kokusu anlatamam çöpe attım hepsini benim param çöpe gitti sizinki gitmesin.
Sevgiinur Selma_aygun 123anne- Hacı Şerif den şaşmayın kızlar çok kaliteli. Ben damat çikolatası o ve oglumun çikolatasını yaptırdım harika
Selma_aygun Bende dün gece trendyolda gezinirken gördüm fiyatı uygun geldi genel yorumlar iyiydi ama arada bir iki kötü yorum gördüm vazgeçtim hemen iyikide sipariş etmemişim dökme çikolata var Instagram’da orası nasıl acaba alan olduysa bilgilendirir misiniz
123anne- Diyatına göre iyi denilmiş ama gerçleten yenecek gibi değil, ben kimseye ikram edemem diye çöpe attım