Kızlar 38e kadar dönmezse sezeryan günü veriliyor galiba bebeğin gelişimine göre. Bebek ters olduğunda da ağrı sancı nişan gelmesi gibi şeyler oluyor mu ilk gebeliğim 34. Haftadayım belki daha döner ama dönmezse de neler olacağını öğrenmek istiyorum. Deneyimli olanlar tecrübelerini anlatabilir mi😊