Elifidil Güzel anneler 38. haftamıza girmek üzereyiz ama benim bebiş hala dönmedi doktor arefe gününe kadar doğurmazsan arefe günü sezaryene alıcam dedi biraz korkuyorum açıkçası
Purpura26 Elifidil Bol bol yürüyüş yap hareket halinde ol canım. Bazı bebekler sancı başlayınca bile dönebiliyormuş
Elifidil Purpura26 doktor bebeğin gelişiminin çok iyi olduğunu söyledi yeri çok daralmış ve benimde sürekli sağ kaburgamın altında bazen nefes alamıyorum doktorda bol bol dinlenmem gerektiğini söylüyor
Purpura26 Elifidil Ya bana hareket halinde ol demişti doktorum dönmesi için bebeğin ama tabi senin haftanda artık farklı olabilir. Benim 30da dönmüştü